3/8/08

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ


Ενότητα 1 : ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Πρωτοποριακές προσεγγίσεις και πρακτικές διαχείρισης διαπροσωπικών σχέσεων εντός και εκτός επιχείρησης με σύμμαχο τις  νευροεπιστήμες.

Επικοινωνία και Ομαδική εργασία
Τεχνικές διαπροσωπικής επικοινωνίας που συμβάλλουν στη συνοχή και αποτελεσματικότητα των ομάδων & στην αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων

Τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων διαπροσωπικής επικοινωνίας για τη βελτίωση των εργασιακών σχέσεων και της ανταγωνιστικής θέσης της επιχείρησης

Advanced τεχνικές διαπροσωπικής επικοινωνίας για τη βελτίωση των σχέσεων των εργαζομένων & του κλίματος της επιχείρησης

Τεχνικές ανάπτυξης διαπροσωπικών ικανοτήτων για τη δημιουργία θετικού κλίματος και την εδραίωση σχέσεων συνεργασίας


Τεχνικές αποτελεσματικής διεκδίκησης & επιβολής των αδιαπραγμάτευτων δικαιωμάτων σας στις σχέσεις σας με τους άλλους στον εργασιακό, κοινωνικό & οικογενειακό χώρο

Τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων διαπροσωπικής επικοινωνίας & αποτελεσματικότητας

Τεχνικές ανάπτυξης λειτουργικών συμπεριφορών στον εργασιακό, τον κοινωνικό και τον οικογενειακό χώρο


Διαχείριση του χρόνου και του άγχους

Σύγχρονες αποτελεσματικές τεχνικές για την κατανόηση και το χειρισμό των στρεσσογόνων καταστάσεων και την αξιοποίηση του χρόνου για αύξηση της παραγωγικότητας

Διαχείριση του στρες & της επαγγελματικής εξουθένωσης (BurnOut)
Kατανόηση και αποτελεσματικός χειρισμός των στρεσογόνων καταστάσεων
Στρατηγικές για την πρόληψη & αντιμετώπιση της επαγγελματικής εξουθένωσης


Πλαίσιο – Στόχοι - Στρατηγικές χειρισμού δύσκολων ανθρώπων στο χώρο εργασίας

Η τέχνη και η επιστήμη της προσωπικής ανάπτυξης - Εφαρμογές του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού στο management και στη διαπροσωπική επικοινωνία


Ενότητα 2 : MANAGEMENT

Καινοτόμες τεχνικές και πρακτικές μάνατζμεντ στο πλαίσιο της νευροεπιστήμης

Στρατηγικές & δράσεις για αποτελεσματική επικοινωνία, διαχείριση της αλλαγής & αναδιοργάνωση της επιχείρησης για την ελεαχιστοποίηση των αρνητικών συνεπειών των κρίσεων


Σε ένα περιβάλλον επιδείνωσης των μακροοικονομικών μεγεθών, τα στελέχη της επιχείρησης πρέπει να δράσουν και να δράσουν άμεσα στο πεδίο της ευθύνης τους το οποίο είναι το πεδίο του management

Σύγχρονες αποτελεσματικές τεχνικές για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων του νέου Manager-Ηγέτη

Σύγχρονες αποτελεσματικές τεχνικές κινητοποίησης ατόμων & ομάδων

Σύγχρονες αποτελεσματικές τεχνικές για την αξιοποίηση του δυναμικού των υφισταμένων σας

Αποτελεσματικές Τεχνικές Προγραμματισμού & Οργάνωσης για την αξιοποίηση του χρόνου και την αύξηση της παραγωγικότητας


Ενότητα 3 : ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ & MANAGEMENT

Τεχνικές ανάπτυξης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης για αποτελεσματική επικοινωνία, ανάπτυξη λειτουργικών συμπεριφορών & παραγωγική διαχείριση των σχέσεων με συνεργάτες και πελάτες

Μια νέα κρίσιμη δεξιότητα για αποτελεσματική επικοινωνία - κινητοποίηση & δημιουτγία πνεύματος ομάδας
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...

Τεχνικές ανάπτυξης λειτουργικών σχέσεων και διαχείρισης συγκρούσεων στο εργασιακό περιβάλλον
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...


Τεχνικές ανάπτυξης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης για αποτελεσματική επικοινωνία, ανάπτυξη λειτουργικών συμπεριφορών & παραγωγική διαχείριση των σχέσεων με συνεργάτες και πελάτες


Ως κρίσιμοι παράγοντες για δημιουργία ισχυρής ομάδας & αύξηση της παραγωγικότητας
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...

Τεχνικές ανάπτυξης των δεξιοτήτων της Συναισθηματικής Νοημοσύνης των παιδαγωγών, με πλαίσιο αναφοράς το νέο επιστημονικό πεδίο της Νευροεπιστήμης & Συμπεριφοράς
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...



Συναισθηματική Νοημοσύνη & γραμματείς
Ο ρόλος της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην ανάπτυξη της γραμματέως-manager στο εργασιακό περιβάλλον


Ενότητα 4 : ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Σύγχρονες στρατηγικές διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων για αύξηση της παραγωγικότητας και μεγιστοποίηση της ευελιξίας και της ανταγωνιστικότητας της επιχείρησης

Εφαρμογή και διαχείριση συστήματος αξιολόγησης της απόδοσης για ανάπτυξη & αξιοποίηση των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού και μεγιστοποίηση της απόδοσης

Σύγχρονες τεχνικές για την προετοιμασία, το σχεδιασμό και την διαχείριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων

Τεχνικές διαπροσωπικής επικοινωνίας - Συναισθηματική Νοημοσύνη για την ανάπτυξη του επαγγελματικού προφίλ και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης της γραμματέως

Ο ρόλος της Top Management Assistant
Τεχνικές ανάπτυξης συναισθηματικών δεξιοτήτων management για μεγιστοποίηση της απόδοσης & της διαπροσωπικής αποτελεσματικότητας

Ενότητα 5 : ΗΓΕΣΙΑ

Δυναμικές τεχνικές ανάπτυξης & άσκησης ηγετικών δεξιοτήτων, που οδηγούν έπιχειρήσεις και οργανισμούς στη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...

Τεχνικές ανάπτυξης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης για αποτελεσματική επικοινωνία, ανάπτυξη λειτουργικών συμπεριφορών & παραγωγική διαχείριση των σχέσεων με συνεργάτες και πελάτες

Σύγχρονη Συμβουλευτική Καθοδήγηση για Ενδυνάμωση & Διαχείριση της Ανάπτυξης και Απόδοσης του Ανθρώπινου Δυναμικού

Ενότητα 6 : ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Γνωρίστε την αθέατη πλευρά του πελάτη και κερδίστε τον για πάντα – τεχνικές επαγγελματικών πωλήσεων

Πώς να δημιουργήσετε την “DREAM TEAM” των πωλητών
Τεχνικές ανάπτυξης, κινητοποίησης & καθοδήγησης πωλητών


Ενότητα 7 : ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα δια μέσου της ποιοτικής εξυπηρέτησης

Τεχνικές τηλεφωνικής επικοινωνίας για αποτελεσματική και ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών & επίλυση προβλημάτων

Σύγχρονες τεχνικές τηλεφωνικής προώθησης προϊόντων-υπηρεσιών, εξυπηρέτησης, επίλυσης προβλημάτων & ανάπτυξης παραγωγικών σχέσεων με τους πελάτες

Διαχείριση παραπόνων & διενέξεων - Αντιμετώπιση στρεσογόνων παραγόντων - Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών -Τεχνικές διαπραγμάτευσης

Δεξιότητες & Τεχνικές Ανάπτυξης & Κινητοποίησης για τη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας του
Call Center & της ικανοποίησης του πελάτη



Ενότητα 8 : ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ - MANAGEMENT ASSISTANTS

Τεχνικές διαπροσωπικής επικοινωνίας - Συναισθηματική Νοημοσύνη για την ανάπτυξη του επαγγελματικού προφίλ και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης της γραμματέως

Ο ρόλος της Top Management Assistant
Τεχνικές ανάπτυξης συναισθηματικών δεξιοτήτων management για μεγιστοποίηση της απόδοσης & της διαπροσωπικής αποτελεσματικότητας


Συναισθηματική Νοημοσύνη & γραμματείς
Ο ρόλος της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην ανάπτυξη της γραμματέως-manager στο εργασιακό περιβάλλον


EΡΕΥΝΑ :
Επάγγελμα γραμματέας:

1. "Ένας άχαρος ανθυγιεινός ρόλος ή μια σύγχρονη επαγγελματική πρόκληση;"
α΄ μέρος έρευνας...

2. "Ο προϊστάμενος κάνει την καλή γραμματέα ή η γραμματέας τον καλό προϊστάμενο ;"
β΄ μέρος έρευνας...




Ενότητα 9 : MANAGEMENT ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΛΙΝΙΚΕΣ)


Σύγχρονο Νοσοκομείο: Συναισθηματική Νοημοσύνη & Management
Εφαρμογές των δεξιοτήτων της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο management του σύγχρονου Νοσοκομείου

Διαχείριση του στρες & της επαγγελματικής εξουθένωσης (BurnOut) στελεχών οργανισμών & φορέων υγείας
Kατανόηση και αποτελεσματικός χειρισμός των στρεσογόνων καταστάσεων
Στρατηγικές για την πρόληψη & αντιμετώπιση της επαγγελματικής εξουθένωσης


Ενότητα 10 : MANAGEMENT ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Δεξιότητες & Τεχνικές Επικοινωνίας & Ομαδικής εργασίας για στελέχη ξενοδοχειακών & τουριστικών μονάδων

Τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων προγραμματισμού, οργάνωσης και ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών (HouseKeeping-Restaurant-Bar-Reception Services)

Τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων τηλεφωνικής επικοινωνίας για αποτελεσματική & ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και προώθηση πωλήσεων



Ενότητα 11 : ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ
-->
Δεξιότητες & Τεχνικές management στη βάση των νέων επιστημονικών δεδομένων ερμηνείας της ανθρώπινης συμπεριφοράς για τη συστράτευση της διοίκησης στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Δημαρχίας

Διαχείριση παραπόνων και διενέξεων - Αντιμετώπιση στρεσογόνων παραγόντων - ΑΠοτελεσματική εξυπηρέτηση δημοτών - Τεχνικές διαπραγμάτευσης


-->
.